Nog 3 nachtjes slapen until we go "Down Under"! - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Mirjam en Teun Bakkenes - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen until we go "Down Under"! - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Mirjam en Teun Bakkenes - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen until we go "Down Under"!

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam en Teun

23 December 2014 | Nederland, Maassluis

Lieve Familie & Vrienden,

Zoals jullie weten gaat komende vrijdag, 26 december 2014, onze grote reis door Australië beginnen. :) Doormiddel van dit reisverslag willen wij jullie graag op de hoogte houden van alle dingen die wij meemaken. Zo kunnen we niemand vergeten en hebben wij een leuk aandenken voor later.

Zoals veel van jullie gewend zijn ben ik, Mirjam, normaal gesproken al weken van te voren bezig met het pakken van m'n koffer en het plannen van de reis. Dit keer totaal niet. Misschien komt het door alle drukte van december maar, nu 3 dagen van te voren, heb ik nog steeds geen tas ingepakt en zit ik deze avond rustig op de bank. ;) Het begint wel te kriebelen moet ik zeggen. De komende 3 dagen worden nog ontzettend druk voordat we het vliegtuig in stappen. Eerst nog een ontzettend drukke maar gezellige dag werken bij Virgo Kappersteam en dan twee drukke kerst dagen met veel lekker eten, familie en gezelligheid. Dan eindelijk kunnen wij vrijdag avond in het vliegtuig stappen om 5 (Ja er staat echt VIJF, haha) weken te gaan genieten van wat Australië ons te bieden heeft.

Kennen jullie mensen die ons ook graag willen volgen. Stuur dan ons reisverslag gerust door en laat iedereen zich inschrijven op de mailinglijst. Wij zouden het fijn vinden als jullie onze verslagen NIET delen op Social Media zoals Facebook, Twitter en Instagram.

Veel lees plezier de komende tijd.

Veel liefs,

Mirjam & Teun

• 24 December 2014 - 20:05

Inge:

Veel succes met inpakken de komende 3 dagen!....goed dat
    het eigen gewicht niet meetelt bij de bagage... zou zo maar
    5 kilo kunnen schelen na de vele kerstdinertjes die nog op
    jullie planing staan..

• 26 December 2014 - 11:16

Marja:

Eindelijk, vandaag vertrekken. Een lange reis voor de boeg. Nogmaals heel veel plezier, geniet ervan en heerlijk dat we jullie kunnen volgen. Reizen we zelf ook een klein beetje mee door Australië.